Aktualności
20200830_dozynki017
20200830_dozynki017
20200830_dozynki016
20200830_dozynki016
20200830_dozynki036
20200830_dozynki036
20200830_dozynki034
20200830_dozynki034
20200830_dozynki001
20200830_dozynki001
20200830_dozynki028
20200830_dozynki028
20200830_dozynki010
20200830_dozynki010
20200830_dozynki014
20200830_dozynki014
20200830_dozynki009
20200830_dozynki009
20200830_dozynki011
20200830_dozynki011
20200830_dozynki020
20200830_dozynki020

Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy Sawin za 2019 rok

Ocena użytkowników:  / 0
SłabyŚwietny 

Na podstawie art. 28 aa. ust. 1, 4, 6 ,7 i 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) mieszkańcy gminy Sawin mogą zabrać głos w debacie nad raportem w liczbie maksymalnie 15.

  • Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy.
  • Rada rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi (tzw. sesja absolutoryjna). Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. Sesja, na której odbędzie się debata nad raportem zaplanowana jest na 13 sierpnia 2020 r.
  • W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Gminy Sawin pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 20 osób (w gminie do 20.000 mieszkańców).

Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma odbyć się debata nad raportem o stanie gminy. Zgłoszenie do udziału w debacie należy złożyć najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym sesję tj. do 12 sierpnia 2020 r.

Zgłoszenia przyjmowane będą w biurze Rady Gminy Sawin (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu Gminy. Zgłoszenia można nadać pocztą na adres Urzędu Gminy Sawin lub osobiście dostarczyć do Urzędu.

W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia. Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 12 sierpnia 2020 r. nie będą rozpatrywane.

Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.

Załączniki:
Pobierz plik (wniosek.pdf)Wniosek170 kB
Pobierz plik (zgloszenie_udzialu_w_debacie.pdf)Zgłoszenie udziału144 kB

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel. (82) 567 30 12
fax. (82) 545 97 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08.00 - 16.00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Planowane wyłączenia

Zamieszczono w związku z przesłaną petycją.

Publikacje do pobrania

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+